IT-Centrum
IT-Centrum
E-post
»
Lägg in autosvar på mail

Lägg in autosvar på mail

Du kan lägga in ditt autosvar antingen via dator eller mobil.

Via mobilen gör du så här: Inställningar > Lösenord och konton > Exchange > Automatiskt svar

Använder du datorn gör du så här:

  1. Stå i din Outlook. Välj alternativet ”Arkiv” högst upp.

1_rftl6g-1236333

2. Klicka på knappen ”Automatiska svar”.

2_10b8ic0-3870377

3. Klicka på ”Skicka autosvar” > ”Skicka endast under det här tidsintervallet” och fyll i under vilken tid som autosvaret ska skickas och skriv in i rutan vad som ska stå i autosvaret.

Obs! Kom ihåg att också klicka på ”Utanför organisationen”. Där kan du fylla i antingen samma autosvar eller ett annat. Klicka sedan på ”Ok” för att spara dina ändringar.

3_kizkxh-4163048

0 0 röster
Betygsätt artikel
Följ
Meddela om
guest
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Visa alla kommentarer

Din upplevelse är viktig för oss!

Vi strävar efter att ge dig bästa möjliga service och ta hänsyn till era behov och önskemål. Tveka inte att kontakta oss med dina synpunkter om oss som organisation eller vår webb.
Håll dig uppdaterad

Håll dig uppdaterad

Prenumerera på nyheter och driftinformation från IT-Centrum.
Genom att prenumerera godkänner du vår sekretesspolicy och våra användarvillkor.
© 2024 IT-Centrum. Utvecklad av Oskar Edin.