Följande gäller till dess ny information kommer.
Det tillfälliga beställningsformuläret på IT-Centrums sida, gäller till vi har ett nytt avtal på plats.
Länk: https://itcentrum.se/?ff_landing=4
Angivna priser i formuläret kan avvika mot faktura beroende på yttre omständigheter, tillgång och efterfrågan.
IT-Centrum har möjlighet att via andra ramavtal tillfälligt göra ett antal avrop för att täcka era nuvarande behov.
Beställningar görs löpande.
Under tiden 16/12-2022 till den 11/1-2023 – utförs inga beställningar från IT-Centrum – formuläret är fortfarande tillgängligt.
Leveranstiderna är fortfarande långa – leverans före årsskiftet 2022/2023, kan därför inte garanteras!
Det är inte ok att själv göra inköp – alla inköp gällande datorer, iPad, skärmar, dockningsstationer och tillbehör – ska läggas som beställning via IT-Centrums formulär!
Ett inköp utanför ramavtal kan medföra ett vite upp till 10 miljoner kronor för din kommun.
Ovanstående gäller till dess ny information kommer.