Beställningar:
För att begära behörigheter, ändringar/uppsägningar av behörigheter, licenser och utförande av tjänster, eller andra typer av beställningar.
Felanmälan:
För att rapportera problem med utrustning, nätverk, etc.
Kontohantering:
För att hantera konton och behörigheter för externa konsulter, praktikanter, feriearbetare, anställda i bolag och LIA/VFU-studenter. (Behörigheter för anställda inom kommunen hanteras genom beställningsformuläret.)
Systemuppdatering:
För att begära uppdatering av verksamhetssystem.
Verksamhetsflytt:
Används när en verksamhet ska flyttas inom kommunen.
Service och retur:
Används vid fel på datorer/iPads eller vid skador. Vid förlust ska en stöldanmälan bifogas.
Vänligen fyll i rätt formulär nedan beroende på vilken typ av ärende du har.
Har du glömt ditt lösenord eller vill du bara ändra ditt befintliga lösenord? Oroa dig inte, du kan enkelt hantera detta själv genom att följa våra guider som finns tillgängliga här. Vi har tydliga steg-för-steg-instruktioner som hjälper dig att återställa eller ändra ditt lösenord på ett smidigt sätt. Klicka på länken för att komma till våra guider och följ anvisningarna för att hantera ditt lösenord.
Älvkarleby | Tierp | Östhammar
Telefontider:
Mån-tors: 07.30 till 16.30
Fredag: 07.30 till 16.00 (Stängt 14.00 till 14.30)
Lördag: Stängt hela dagen
Söndag: Stängt hela dagen
Heby | Knivsta
Telefontider:
Mån-fre: 07.00 till 18.00
Lördag: Stängt hela dagen
Söndag: Stängt hela dagen
Du är alltid välkommen att ringa oss på telefonnumret som tillhör den kommun där du arbetar:
Heby: 08-799 78 06
Älvkarleby: 026-8 3396
Knivsta: 018-34 79 99
Tierp: 0293-21 8080
Östhammar: 0173-86403