Knivsta

Statusuppdatering för beställning/leverans av klienter och tillbehör.

Följande gäller till dess ny information kommer.

Det tillfälliga beställningsformuläret på IT-Centrums sida, gäller till vi har ett nytt avtal på plats.

Länk: https://itcentrum.se/?ff_landing=4

Angivna priser i formuläret kan avvika mot faktura beroende på yttre omständigheter, tillgång och efterfrågan.

IT-Centrum har möjlighet att via andra ramavtal tillfälligt göra ett antal avrop för att täcka era nuvarande behov.

Beställningar görs löpande.

Under tiden 16/12-2022 till den 11/1-2023 – utförs inga beställningar från IT-Centrum – formuläret är fortfarande tillgängligt.

Leveranstiderna är fortfarande långa – leverans före årsskiftet 2022/2023, kan därför inte garanteras!

Det är inte ok att själv göra inköp – alla inköp gällande datorer, iPad, skärmar, dockningsstationer och tillbehör – ska läggas som beställning via IT-Centrums formulär!

Ett inköp utanför ramavtal kan medföra ett vite upp till 10 miljoner kronor för din kommun.

Ovanstående gäller till dess ny information kommer.

Har du övriga frågor om ovan nyhet?

Kontakta oss:

Ring oss på 018-34 79 79 eller skicka ett ärende.