Knivsta

Anmäl till oss om ni ska byta placering

Viktigt att anmäla flytt av verksamhet i god tid!

Anmäl er flytt i tid så vi hinner förbereda lokalerna med t.ex. nätverk.

Ring oss

Få hjälp direkt!

Pågående störningar

Funkar inte ett system? Kika gärna om det är en driftstörning innan du skickar in ett ärende.

Var finns verksamheten idag?


Vart ska verksamheten flytta?


Kontaktuppgifter till dig som gör anmälan


  • Så hanterar vi en flyttanmälan.

    C:a 1 minut lästid.

Vi hanterar alltid ditt ärende så fort som möjligt, dock kan det i vissa fall ta längre tid än beräknat beroende på vad ärendet gäller.

Du fyller i formuläret som sedan skickas in till oss. Tänk på att fylla i det så noga som möjligt för att undvika fördröjningar.

Ärendet tas emot hos oss på IT-Centrum direkt efter att du skickar in det till oss. Jobbar du i Heby eller Knivsta går ärendet direkt till Advania.

Nästa steg är att ärendet delegeras till en de handläggare hos oss som behövs beroende på vad som behöver göras i den nya lokalen. Detta sker normalt inom ett par timmar efter att ärendet har tagits emot.

De som behöver göras i den nya lokalen verkställs, därefter skickas ett mail till dig med information alt. tar teknikern kontakt med dig om vi behöver mer information.