Knivsta

Få support -
snabbt & enkelt

Vad räknas som en beställning?
Glömt lösenordet? Lär dig hur du återställer det här samt hur du registrerar dig för lösenordsåterställning här.
Ring oss

Få hjälp direkt!

Pågående störningar

Funkar inte ett system? Kika gärna om det är en driftstörning innan du skickar in ett ärende.

  • Så hanterar vi din felanmälan.

    C:a 1 minut lästid.

Vi hanterar alltid ditt ärende så fort som möjligt, dock kan det i vissa fall ta längre tid än beräknat beroende på vad ärendet gäller.

Du fyller i formuläret som sedan skickas in till oss. Tänk på att fylla i det så noga som möjligt för att undvika fördröjningar.

Ärendet tas emot hos oss på IT-Centrum direkt efter att du skickar in det till oss. Jobbar du i Heby eller Knivsta går ärendet direkt till Advania.

Nästa steg är att ärendet delegeras till en handläggare hos oss eller Advania. Detta sker normalt inom ett par timmar efter att ärendet har tagits emot.

Ärendet handläggs av tekniker och en lösning skickas till dig alt. tar teknikern kontakt med dig om vi behöver mer information eller tillgång till din dator.