Älvkarleby

Anmäl att ert system behöver uppdateras

Lämna så mycket information som möjligt samt ett önskat datum för uppdateringen, minst 10 dagar framåt.
Behörighet krävs! Endast chefer eller anställda med behörighet att ändra konton får skicka in detta formulär.
Ring oss

Få hjälp direkt!

Pågående störningar

Funkar inte ett system? Kika gärna om det är en driftstörning innan du skickar in ett ärende.

  • Så hanterar vi din anmälan

    C:a 1 minut lästid.

Vi hanterar alltid ditt ärende så fort som möjligt, dock kan det i vissa fall ta längre tid än beräknat beroende på vad ärendet gäller.

Du fyller i formuläret som sedan skickas in till oss. Tänk på att fylla i det så noga som möjligt för att undvika fördröjningar.

Ärendet tas emot hos oss på IT-Centrum direkt efter att du skickar in det till oss. Jobbar du i Heby eller Knivsta går ärendet direkt till Advania.

Nästa steg är att ärendet delegeras till en handläggare hos oss eller Advania. Detta sker normalt inom ett par timmar efter att ärendet har tagits emot. Därefter återkom vi med ett datum och tid då uppdateringen kommer ske.

Ärendet handläggs av tekniker och en lösning skickas till dig alt. tar teknikern kontakt med dig om vi behöver mer information eller tillgång till din dator.