Önskemål om produkt utanför sortiment

När ska jag skicka in detta formulär?
Ring oss

Få hjälp direkt!

Pågående störningar

Funkar inte ett system? Kika gärna om det är en driftstörning innan du skickar in ett ärende.

Välkommen! Innan vi kör igång tänk på nedan:

Använd inte detta för beställningar av produkter som finns i avtalssortiment eller snarlika produkter. Om beställare och attestant är samma person stängs ärendet utan vidare hantering. Anledningen är att kommunerna kravställt att inköp godkänns av överordnad chef/attestant. En röd stjärna ( * ) innebär att fältet är obligatoriskt. Beroende på produkt som efterfrågas, blir hanteringstiderna olika. Ha ett OK från din chef innan du skickar in formuläret!

  • Så här hanterar vi din förfrågan.

    C:a 1 minut lästid.

Vi hanterar alltid ditt ärende så fort som möjligt, dock kan det i vissa fall ta längre tid än beräknat beroende på vad ärendet gäller.

Du fyller i formuläret som sedan skickas in till oss. Tänk på att fylla i det så noga som möjligt för att undvika fördröjningar.

Ärendet tas emot hos oss på IT-Centrum direkt efter att du skickar in det till oss. 

Nästa steg är att ärendet delegeras till en handläggare hos oss. Detta sker normalt inom ett par timmar efter att ärendet har tagits emot.

Ärendet handläggs av tekniker och ett förslag skickas till dig alt. tar teknikern kontakt med dig vid ytterligare frågor.