Knivsta

Behöver du IT-stöd eller har frågor?

Vi hjälper dig mer än gärna. Hos oss kan du välja mellan att ringa direkt till vår support för att få prata med en tekniker som kan assistera dig direkt, alternativt kan du välja att skicka in ett ärende. Väljer du att skicka in ett ärende har vi olika formulär beroende på vad du behöver hjälp med, på så vis får vi in all information vi behöver för att snabbt kunna hjälpa dig.

Vi svarar på ärenden normalt inom några timmar men du är alltid välkommen att ringa till oss på 018-34 79 99.

Skapa ett ärende.

Välj den typ av ärende du önskar skicka in:

Beställning:
Behörigheter, ändringar/uppsägningar av behörigheter, licenser och utförande av tjänster, samt övriga beställningar.

Felanmälan:
Felanmälan av utrustning, nät osv.

Kontohantering:
Konton och behörigheter för externa konsulter, praktikanter, feriearbetare, anställd i bolag och LIA/VFU student. (Behörigheter för anställda i kommunen gör du under beställning).

Systemuppdatering:
Uppdatering av verksamhetssystem.

Flytt av verksamhet:
Används vid flytt av verksamhet inom kommunen

Service & retur:
Används då det är fel på dator/Ipad samt skada. Vid förlust ska stöldanmälan bifogas.

Öppettider

Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lördag

Söndag

07.00 till 18.00

07.00 till 18.00

07.00 till 18.00

07.00 till 18.00

07.00 till 18.00

Stängt hela dagen

Stängt hela dagen

BESTÄLLNING

NEDAN ÄR DATA FÖR BESTÄLLNING


FELANMÄLAN

NEDAN ÄR DATA FÖR FELANMÄLAN


KONTOHANTERING

NEDAN ÄR DATA FÖR KONTOHANTERING


ANSTÄLLD I KOMMUN NEDAN


Endast behörigheter kan beställas till anställda i kommunen här, resten sköts utav MIM. För att beställa behörigheter, välj alternativet beställning i föregående steg.

Klicka här för att komma direkt till beställning

ANSTÄLLD I KOMMUN OVAN


ÖVRIGA NEDAN


SKAPA NYTT KONTO NEDAN


SKAPA NYTT KONTO OVAN


ÄNDRA KONTO NEDAN


ÄNDRA KONTO OVAN


AVSLUT AV KONTO NEDAN


SYSTEMUPPDATERING

NEDAN ÄR DATA FÖR SYSTEMUPPDATERING


FLYTT AV VERKSAMHET

NEDAN ÄR DATA FÖR FLYTT AV VERKSAMHET


Var finns verksamheten idag?


Vart ska verksamheten flytta?


Kontaktuppgifter till dig som gör anmälan


REPARATION & RETUR

NEDAN ÄR DATA FÖR REPARATION & RETUR


Information om användare och enhet

Fyll i information om vem användaren och vilken enhet det gäller.


Passar inget alternativ in på din fråga? Välj "Felanmälan".

Behöver du återställa ditt lösenord?

Det kan du enkelt göra själv med Bank-ID, se hur du gör här.