Knivsta

IT-förvaltningen bildades samtidigt med it-nämnden 1 januari 2019 för Tierp, Östhammar, Knivsta, Älvkarleby och Heby kommuner. Tierp är värdkommun och tog över ansvar för verksamhet och budget från 1 januari 2019. IT-förvaltningen heter IT-Centrum från den 1 mars 2020.

Sammanfattning av vad du kan hitta på vår hemsida:

  • Få support (Felsökning, kontohantering, reparation/retur, allmäna frågor m.m).
  • Kunskapsdatabas (Lathundar/guider, nedladdningar samt informationsartiklar).
  • Webshop (Inköp av IT-produkter).
  • Nyheter (Senaste nytt från IT-Centrum).
  • Kontakt & öppettider (Se hur du kontaktar oss samt tider du kan nå oss).
  • Vilka är vi? (Lär dig mer om IT-Centrum och vilka vi är och vad vi gör).

Behöver du hjälp med att återställa ditt lösenord? Du kan själv återställa det utan vår hjälp med ett e-id (t.ex. BankID). 

Skip to content