Heby

Behöver du IT-stöd eller har frågor?

Vi hjälper dig mer än gärna. Hos oss kan du välja mellan att ringa direkt till vår support för att få prata med en tekniker som kan assistera dig direkt, alternativt kan du välja att skicka in ett ärende. Väljer du att skicka in ett ärende har vi olika formulär beroende på vad du behöver hjälp med, på så vis får vi in all information vi behöver för att snabbt kunna hjälpa dig.

Vi svarar på ärenden normalt inom några timmar men du är alltid välkommen att ringa till oss på 08-799 78 06.

Skapa ditt ärende:

Beställning:
Behörigheter, ändringar/uppsägningar av behörigheter, licenser och utförande av tjänster, samt övriga beställningar.

Felanmälan:
Felanmälan av utrustning, nät osv.

Kontohantering:
Konton och behörigheter för externa konsulter, praktikanter, feriearbetare, anställd i bolag och LIA/VFU student. (Behörigheter för anställda i kommunen gör du under beställning).

Systemuppdatering:
Uppdatering av verksamhetssystem.

Flytt av verksamhet:
Används vid flytt av verksamhet inom kommunen

Service & retur:
Används då det är fel på dator/Ipad samt skada. Vid förlust ska stöldanmälan bifogas.

Du återställer det själv med hjälp av Bank-ID, se hur du gör här.

Välj den typ av ärende du önskar skicka in:

Öppettider

MÃ¥ndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lördag

Söndag

07.00 till 18.00

07.00 till 18.00

07.00 till 18.00

07.00 till 18.00

07.00 till 18.00

Stängt hela dagen

Stängt hela dagen

Heby | Minimal | Beställning

BESTÄLLNING

NEDAN ÄR DATA FÖR BESTÄLLNING


OBS! Behörigheter får ej beställas åt sig själv utan skall ske av närmsta chef/behörig beställare.

Heby | Minimal | Felanmälan

FELANMÄLAN

NEDAN ÄR DATA FÖR FELANMÄLAN


Heby | Minimal | Kontohantering - EJ MIM

KONTOHANTERING

NEDAN ÄR DATA FÖR KONTOHANTERING


ÖVRIGA NEDAN


SKAPA NYTT KONTO NEDAN


SKAPA NYTT KONTO OVAN


ÄNDRA KONTO NEDAN


ÄNDRA KONTO OVAN


AVSLUT AV KONTO NEDAN


Heby | Minimal | Systemuppdatering

SYSTEMUPPDATERING

NEDAN ÄR DATA FÖR SYSTEMUPPDATERING


Heby | Minimal | Flytt av verksamhet

FLYTT AV VERKSAMHET

NEDAN ÄR DATA FÖR FLYTT AV VERKSAMHET


Var finns verksamheten idag?


Vart ska verksamheten flytta?


Kontaktuppgifter till dig som gör anmälan


Heby | Minimal | Reparation & Retur

REPARATION & RETUR

NEDAN ÄR DATA FÖR REPARATION & RETUR


Information om användare och enhet

Fyll i information om vem användaren och vilken enhet det gäller.


Passar inget alternativ in på din fråga? Välj "Felanmälan".

Behöver du återställa ditt lösenord?

Det kan du enkelt göra själv med Bank-ID, se hur du gör här.

Ändra lösenord

Om du sitter vid din arbetsdator så klickar du på följande ikon på ditt skri...

Återställning av lösenord för medarbetare

Om du redan kan ditt lösenord och endast vill ändra lösenordet, klickar du hÃ...

Mappa en nätverksenhet i Windows 10

Anslut en nätverksenhet om du vill komma åt den från Utforskaren i Windows ut...

Mappa en nätverksenhet i Windows 11

Anslut en nätverksenhet om du vill komma åt den från Utforskaren i Windows ut...

Hantera dina skanningsjobb

För att hantera dina skanningsjobb. Tryck på SKANNING på panelens 1:a sida: D...

Snabbguide Toshiba 2515-4515AC

Hantera mobila utskrifter

För att hantera dina mobila utskrifter: Ladda ner appen Gespage Mobile på Apps...

Hanterar dina kopieringsjobb

För att hantera dina kopieringsjobb. Tryck på KOPIERING på panelens 1:a sida:...

Hantera dina utskrifter

För att hantera dina utskrifter. Tryck på UTSKRIFT på panelens 1:a sida. Du s...

Hantera dina utskrifter, skanning och kopieringsjobb

För att hantera dina utskrifter, skannings- eller kopieringsjobb så loggar du ...

Koppla ditt kort/tagg till Print2me

1. Lägg ditt kort/tagg på kortläsaren. Börja med att lägga din tagg eller k...

Snabbguide SecureMailbox

SecureMailbox är en tjänst från SecureAppbox AB och är ett säkert komplemen...

Chat Icon Close Icon
Skip to content